دانلود تحقیق رشته کامپيوتر با عنوان اثر تجارت الكترونيكي بر رقابتمندي بنگاهها 1ـ1ـ مفهوم رقابتمندي تعاريف مختلفي از رقابتمندي ارائه شده است؛ كه از جمله، تعريف كنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (آنكتاد)[1] . واضحترين نگرش به رقابتمندي، از مسير مقايسه عملكرد اقتصاد كلان و استاندارد زندگي جامعه، براساس بهرهوري عوامل توليد به دست ميآيد. به عبارت ديگر، مفهوم دقيق رقابتمندي توانايي كشورها در فروش محصولاتشان در بازارهاي جهاني است.» رقابتمندي به سه .